Tuesday, December 20, 2011

SEM 5...

Sem terakhir aku di MFI...sem yang serabut dgn FYP n segala jenis presentation...hahahaha

bermula dengan perjalanan kami ke temerloh-genting..

..
...
....
.....

berbuka puasa di umah...
- bersama farah, fiza, kak wani, fatin n aimi..

..
...
....
....
.....

raye di rumah bersama classmates n roommates bergabung...hahaha
..
...
....
....

presentation intreprono...
- group kami diketuai oleh awang., acap, fatin n fiza..

..
...
....
......

akhir sekali demam yang paling panas...demam FYP!

..
...
....
.....
.....

dan ini aku n gadis gadis besi..hahaha
.........


The rain may be falling hard outside,
But your smile makes it all alright.
I'm so glad that you're my friend.
I know our friendship will never end.

Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.-- Albert Camus

A friend hears the song in my heart and sings it to me when my memory fails.

"The rain may be falling hard outside,
But your smile makes it all alright.
I'm so glad that you're my friend.
I know our friendship will never end."



thanks guys for all the memories...:)


No comments:

Post a Comment